Informacje, skargi, wnioski
SKŁADANIE SKARG/WNIOSKÓW
Każdy pacjent ma prawo do złożenia skargi lub wniosku dotyczącego jego praw w związku z pobytem w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym.
Skargi i wnioski można zgłaszać:
1) pisemnie na adres: Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym, ul. Zalesie 1 A, 09-500 Gostynin;
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@kozzd-gostynin.pl;
3) faxem: 24 235 05 20;
4) w uzasadnionych ważnymi względami sytuacjach także ustnie do protokołu po umówieniu terminu spotkania;
5) pozostawiając pismo w gabinecie Pielęgniarki Koordynującej lub w dyżurce pielęgniarskiej.
W przypadku pozostawienia pisma w gabinecie Pielęgniarki Koordynującej lub w dyżurce pielęgniarskiej pracownik przyjmujący pismo potwierdza jego otrzymanie, na żądanie pacjenta, zamieszczając na kopii pisma, przekazywanej przez pacjenta, adnotację „wpłynęło dnia ….” i składając czytelny podpis.
Złożone przez pacjentów pisma, w sposób określony powyżej, przekazywane są do Sekretariatu Medycznego niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego następującego po dniu złożenia pisma.
Dyrektor Ośrodka co najmniej jeden raz w miesiącu prowadzi z pacjentami spotkania, podczas których mogą być poruszane wszelkie sprawy związane z pobytem pacjenta w Ośrodku.
Co powinna zawierać skarga/wniosek?
1) imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy;
2) dokładny opis zdarzenia;
3) podpis.
Termin rozpatrzenia:
Skargi i wnioski powinny zostać rozpatrzone i załatwione bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia ich wniesienia.